Lider to inaczej przywódca. Liderem jest szef firmy, prezes stowarzyszenia, ale także przewodniczący samorządu, czy koła naukowego. Lider to każdy, kto prowadzi grupę, współpracuje z ludźmi, buduje zespół.
Umiejętności przywódcze można wzmacniać i trenować. Służy temu m.in. właściwe nastawienie i zapoznanie z podstawowymi procesami zachodzącymi w grupie.
Zakres szkolenia:
- Lider- kim jest? Jakie powinien posiadać cechy?
- Jak stać się liderem?
- Jak radzić sobie z trudnościami w grupie?
- Jak zbudować dobry zespół?
- Jakie trudności i korzyści związane są z pracą lidera?
- Jak osiągnąć wyznaczone cele?
- Jak wyzwolić potencjał grupy?
- Jak zarządzać talentami grupy?
- Jak przekazać wiedzę i delegować zadania?
Chcesz aby poinformować Cię o terminie tego szkolenia? Zapisz się na subskrypcję- wypełnij formularz